Hamilelik Serüvenimizin Başlangıcı...

11 Kasım 2015..

Reglim 6 gün geciktiği için heyecan iyice doruktaydı kendi adıma. Cağnım kocacığım mışıl mışıl uykusundayken ben testi yapmıştım bile. :) Kalbim ağzımda sonucun ne olduğunu merak ediyordum. 4 aylık evli olmamıza rağmen yıllardır çocuk özlemi çekiyor gibiydik ikimizde çocuk delisiyiz çünkü. (bebek doğunca nasıl paylaşılacak en merak ettiğim konulardan biri.)
Sonucu gördüğümde uzun bir süre ne tepki vereceğimi bilemedim, evimizin en tatlı üyesi şaşkınla birlikte baktık kaldık birbirimize. hemen telefona sarıldım çift çizginin hamile anlamına geliyordum ama birinden "evet hamilesin !" demesini bekliyordum sanırım. Kendimi sokağa attım evde telefonla konuşmak istemiyordum. Beklediğim cevap Sevgiden geldi. Kan testi yaptırmalısın hemen dedi o da benimle geleceğini söyleyince inanılmaz rahatladım.

Saat 07.20..

Ersine hiçbir şey belli etmedim işe erken gitmem  gerektiğini söyleyip kaçtım evden.
Hastanede sıra aldım bekliyorum ama kalbim ağzımda. Sıra neyse ki bana geldi ve hemen ultrasona aldı beni doktor Ercan bey. İnanılmaz tatlı ve ilgili bir doktor devlet hastanesinde olmasa kesinlikle kendisiyle devam ederdim. Ultrasonda 5 haftalık olan bebeğimin kesesini görebildik. Gözlerim dolu dolu oldu elimde ultrason kağıdı işe döndüm. Akşamı çok zor ettim eve gidip Ersine haberi vermek için geberiyordum. Çıkışta patik alacaktım sürpriz için.

Ve iş çıkışı..

Hemen bir koşu bebek mağazasından Galatasaraylı çorap aldım. Eve geldiğimde saat 19.30 olmuştu bile. Tv izliyordu hemen bir kutu hazırladım içerisine gebelik testi, ultrason görüntüsünü, çorapları ve "Cimbombom Aşkına Geliyorum Babacığım." yazılı bir not koydum. Daha sonrasında kutuyu verdim kucağına sana hediye aldım hadi aç bakalım dedim. yavaşça açtı içindeki testi ve ultrason görüntüsünü görünce şok oldu hemen omzundan aşağı sarkıttı öptü kokladı. Artık anne baba olmaya hazırdık :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ev Kazaları, şişlikler, morluklar...

Kitap Okuma Alışkanlığı

Süt Kuzusu Projesine Nasıl Kayıt Olduk ?