Eylül'ün Denizle Tanışması ve Sonrası Kulak İltihabı

  Şeker bayramının birinci günü akraba ziyaretini tamamlayıp yazlığa gidelim hem dedeyle bayramlaşırız hem de İzmir'in sıcağından biraz da olsa uzaklaşırız dedik. Hemen hemen 2 saatlik yolculuğun sonunda vardık ama saat 7 civarı olduğu için o gün giremedik. Ertesi gün kahvaltımızı yaptık Eylülü uyuttuk zaten temiz hava çarptı yedi yattı sürekli :D

  Saat 4 gibi hadi gidelim denizle tanışsın bakalım dedik aldık simidimizi, havuzumuzu kıyıda oynar denizden korkarsa dedik ama hiç de öyle olmadı denizi çok sevdi çıkmak istemedi. 1 hafta biz kaldık babası döndü o dönemde de neredeyse her gün girdik denize kafasını sadece ıslatıyordu 1 hafta hemencik geçti babamız bizi almaya geldi. o gün de denize girdik eylülü kucağımıza aldık baya ayaklarını çırpıyordu acaba bıraksak yüzer mi diye düşündük ve denedik :D sonuç battı kafasının birazı suya girdi sanırım o zaman kulağına su kaçmış :(


  İzmire döndük 2-3 gün huysuz ama ben eve tıkıldığımız için sıkıldığını düşünüyorum orda baya rahattık çünkü hep gezdi, oynadı. 3. günün sonunda 38 derece ateşle uyandık sabaha keyfi yerindeydi biz de dişten olabileceğini düşündük öğleden sonra 39u geçti calpol takviyesi yapıyorum ama hiç fayda etmedi. yakınımızdaki bi polikliniğe götürdük genç bir doktor ağız içine, kulaklarına baktı ama bi şeyi yok hafif boğaz kızarıklığı var peditus yeterli dedi çıktık ama içim hiç rahat değil. Yolda elimde ateş ölçer bakayım bi ateşine dedim ve ateşi 40.8 hemen atladık taksiye Behçet Uz çocuk hastanesine gittik. Orda hemen acilden girişimiz yapıldı ateşimize bakıldı biraz düşmüştü. Sıramızı aldık uzm. dok. bekliyoruz hemen kontrol etti kulağına baktığı gibi yakın zamanda denize ya da havuza gittiniz mi diye sordu. Biz de evet deyince enfeksiyonun ordan kaynaklı olacağını ,10 gün antibiyotik kullanmamız gerektiğini söyledi.

  Calpol ve ceftinex şurup verdi. 3 gün daha ateş sürer dedi. Çıktık benim moralim çok bozuldu ilk kez denize götürdüm ve çocuğu hasta ettim dedim sağolsun eşim çocuk bu hasta olmadan büyümüyor diye teselli etti sağolsun :)
2 gün daha ateşimiz sürdü daha sonrasında antibiyotik bittikten sonra tekrardan kudurmalara devam etti tatlı kuzum. Evlatlarımız hasta olmasın gerisi hallolur. Allah dermansız dert vermesin çocuklarımıza. Amin amin çok amin.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ev Kazaları, şişlikler, morluklar...

Kitap Okuma Alışkanlığı

Süt Kuzusu Projesine Nasıl Kayıt Olduk ?