Erişte Yapımı :)


Evlenmeden önce sadece yumurta ve makarna yapmasını bilen biri olarak erişteyi ben yaptıysam siz ohoo oh 🙊
Eylül makarnayı çok seviyor o yüzden ona da el atayım dedim. 🙈 Oldu mu oldu vallahi kendimiz yemeden tarif vermek istemedim. 
Yapın yesin kuzucuklar o zaman tarif 👇🏻
🌸 2 yumurta sarısı
🌸 1 su bardağı sebze püresi (ben semizotundan yaptım)
🌸 Alabildiği kadar tam buğday unu baya sert kıvamlı bi hamur olcak. Yaklaşık 1.5-2 su bardağı un kullandım sanırım. 

Hamuru 4 eşit parçaya bölüp merdaneyle açtım, çok ince değildi benimki size kalmış kalınlığı. Yağsız tavada biraz arkalı önlü çevirdim (kurusun diyeymiş 🤗) sonrasında istediğim uzunlukta genişlikte kestim klimalı odada 1 gece kaldı sabah kurumuştu öğle menüsünde yerini aldı bile ayıla bayıla yedi 😋
 Kestikten sonra kurutma için bezin üzerine rastgele attım :)
Ertesi gün sonuç harikaydı :) 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ev Kazaları, şişlikler, morluklar...

Kitap Okuma Alışkanlığı

Süt Kuzusu Projesine Nasıl Kayıt Olduk ?