Kehribar Kolye

  Açık konuşmak gerekirse Eylül diş çıkarmadan önce neredeyse 3 bebeğin 2sinde gördüğüm kehribar kolyesinin pek faydalı olacağını düşünmüyodum. Bi akımdır gelir geçer diyodum ama çığ gibi büyüdü olumlu yorumlar, kullanan anneler bebeklerinin rahatladığını salya sorunun olmadığını (bizde en baştan beri salyadan yana sıkıntı yaşamadık o yüzden elemiştim kafamda kehribar kolyeyi ☺) diş dönemini çok rahat atlattıklarını söylüyorlardı. Kehribar bi taş değil fosilleşmiş reçineymiş, yıllar yıllar öncesi çam ağaçlarından sızan reçinelerin taşlaşmış hali olduğunu öğrendiğimde kararım değişmişti.
                                     



  Köpek dişlerine gelene kadar çıkardığı 8 dişi anlamadık bile baya sabah baktık aa çıkmış dişi dedik. Ama köpek dişleri biraz biraz zorlamaya başladı ve derken azı dişlerinin kabarmasıyla acaba Eylül'de de faydasını görür müyüz demeye başladım ve karşıma instagramda kullanıcı adı @kehribardiskolyemm çıktı.  Meryem hanım çok da yardımcı oldu sağolsun. Kargo ücretsiz olarak kapımıza kadar gönderdi hemen. Aklımda fiyatı uygun olduğu için piyasadaki bir çok çakma ürünün olduğunu söyledim hemen ertesi gün en çok bilinen ve kolayca gerçekliğini anlayabileceğimiz tuzlu su testini yapıp videosunu gönderdi. Hatta sayfasında mevcut merak eden bakabilir :)
                                       

 Kolyesi geldiğinde hemen taktık sertifikalı küçük bir kesenin içinde seçtiğimiz konyak rengi kehribar kolyesiyle bu gece 5. gecesi ve sadece ilk gece kolyesini çıkardım acaba sıkar mı korkusuna ama uzunluğu gayet ideal o yüzden çıkarmadan uyuyor artık. Dün gece ilk kez doğduğundan beri kesintisiz 5 saat uyumuş uzun zamandır bu kadar güzel uyuduğumu, dinlendiğimi hatırlamıyorum. Hele ki diş döneminde bu kadar uzun uyumasını sanırım kehribar kolyeye bağlamadan edemeyeceğim 🙈

Genel olarak en çok bilinen faydaları da şöyle sıralayalım; 



👉 Diş çıkarma döneminde görülen salya ve ağrıyı azaltır.
👉 Soğuk algınlığı, astım, guatr, bronşit ve alerji tedavisi için boyun bölgesinde kullanılır. Boğaz ve tiroit enfeksiyonlarını tedavide diğer taşlardan üstündür.
👉 Enfeksiyon azaltıcı etkisi de bulunmaktadır.
👉 Bağırsakların düzenli çalışmasını sağlayarak sindirimi düzenler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ev Kazaları, şişlikler, morluklar...

Kitap Okuma Alışkanlığı

Süt Kuzusu Projesine Nasıl Kayıt Olduk ?